poniedziałek, 9 września 2013

Sunday

Dzisiaj z radością dodaję moją letnią stylizację! Sądzę , że to jedna z ostatnich w tym roku ;( a szkoda.  Jak niektórzy już wiedzą uwielbiam second handy, szukam w nich oryginalnych rzeczy - perełek. Sukienka w printy z azteckim motywem jest moją nową zdobyczą, wystrzegam się kupowania letnich ciuchów na jesień/zimę ale dla niej zrobiłam wyjątek. Sukienka koszulowa/szmizjerka z pagonami pochodzi z SH z  River Island, dodałam do niej pasek by podkreślić nieistniejącą talie ;) sandały nude, torebkę na złotym łańcuszku i kilka kolorowych bransoletek. Oceńcie same.


























sukienka - sh | sandały - stradivarius | torebka - vintage | bransoletki - lilou, tally weijl | naszyjnik - Next


25 komentarzy:

  1. ach, ja też z ciężkim sercem żegnam lato...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Fajna ta sukienka. Ja muszę się wybrać na obchód po sh. Już 2 lata się zbieram, niestety nie lubię przez to, że jest tego tyle i trzeba szukać... i szukać, nie mam cierpliwości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi buszowanie po SH sprawia frajdę. Przez kilka lat opracowałam technikę i idzie mi to całkiem sprawnie. Wybierz dzień w który nie ma dostawy(będzie mniej ludzi, ale słabszy towar)przeglądaj konsekwentnie wieszak po wieszaku ale szybko przesówaj a zobaczysz że po przejrzeniu 20 może 30 wieszaków będzie wisiała PEREŁKA, która czeka na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw,bardzo ładne zdjęcia !!!
    zapraszam do mnie ,może wzajemna obserwacja,jeśli blog się spodoba ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej sukience <3 cudoooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje masz :)) Obserwuje i zapraszam do siebie:)) jesli mnie zaobserwujesz bedzie mi bardzo milo:)
    Ps. Kochana jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widze teraz ze nie masz opcji obserwowanych jak dodasz to chetnie zaobserwuje;)

      Usuń
  7. sukienka ma świetny wzór!świetna:)

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za pozytywne komentarze :* To mnie motywuje do dalszych postów, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zestaw! A bransoletka cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie :)
    fotki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, świetnie wyglądasz. Z przyjemnościa obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow...the print is incredible.
    Love this outfit...chic!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta sukienka niesamowita:) ile Cię kosztowała?:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna! Udany zakup :)
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka kosztowała 15zl, dzięki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa perła! Przepiękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka mi się od razu spodobała , outfit ogolnie spokooo ;3 powodzenia.

    bonjourmesdames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez lubię buszować po sh :) Twoja sukienka to prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ten wzór na sukience ! chociaż do butów nie jestem przekonana ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń